Naši su se učenici i učitelji uključili u kampanju “stopAgeism” (udruge starKa) odnosno kampanju protiv starosne diskriminacije.
Ciljevi kampanje su: suzbijanje i smanjivanje starosne diskriminacije, povećanje međugeneracijske solidarnosti, bolje razumijevanje starenja među mlađom populacijom, promoviranje pružanja pomoći starijima, poticanje volonterskog rada…
Učenici razredne nastave i njihova učiteljica Tamara uključili su se u ovaj projekt aktivnošću Od planiranja do provedbe. Njome se potiče poduzetnički duh među učenicima kroz praktično iskustvo stvaranja, vođenja štanda i prodaje proizvoda. Razvijaju se vještine suradnje i timskog rada među učenicima tijekom pripreme i provedbe “projekta limunade.” Naglasak je na edukaciji učenika o osnovama poslovanja uključujući planiranje, organizaciju i financijsku odgovornost.
Ovom aktivnošću učenici razvijaju svijest o društvenoj odgovornosti kroz odluku da prihod od prodaje limunade koriste u humanitarne svrhe podržavajući starije osobe u zajednici.
“Ne možemo svi činiti velika djela, ali možemo mala s velikom ljubavlju.”