Kampanja “stopAgeism”

Menu

Moto škole:

"Ne možemo svi činiti velika djela, ali možemo mala s velikom ljubavlju."

Naši su se učenici i učitelji uključili u kampanju “stopAgeism” (udruge starKa) odnosno kampanju protiv starosne diskriminacije.

Ciljevi kampanje su: suzbijanje i smanjivanje starosne diskriminacije, povećanje međugeneracijske solidarnosti, bolje razumijevanje starenja među mlađom populacijom, promoviranje pružanja pomoći starijima, poticanje volonterskog rada…

Učenici razredne nastave i njihova učiteljica Tamara uključili su se u ovaj projekt aktivnošću Od planiranja do provedbe. Njome se potiče poduzetnički duh među učenicima kroz praktično iskustvo stvaranja, vođenja štanda i prodaje proizvoda. Razvijaju se vještine suradnje i timskog rada među učenicima tijekom pripreme i provedbe “projekta limunade.” Naglasak je na edukaciji učenika o osnovama poslovanja uključujući planiranje, organizaciju i financijsku odgovornost.

Ovom aktivnošću učenici razvijaju svijest o društvenoj odgovornosti kroz odluku da prihod od prodaje limunade koriste u humanitarne svrhe podržavajući starije osobe u zajednici.

“Ne možemo svi činiti velika djela, ali možemo mala s velikom ljubavlju.”

Share:

Ostale

Povezane objave

Ključevi sigurnog interneta
81CFDAC1-0D78-4613-A7C8-6027BCF90BB4
Obav fotka
Fotka P