Dani medijske pismenosti 2024.

Menu

Moto škole:

"Ne možemo svi činiti velika djela, ali možemo mala s velikom ljubavlju."

Dani medijske pismenosti projekt su Agencije za elektroničke medije i ureda UNICEF-a za Hrvatsku, koji se u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja provodi svake godine u proljeće, od 2018. godine.

U sklopu 7. Dana  medijske pismenosti naše su učiteljice Kristina i Adrijana  provele radionice s učenicima predmetne nastave.

Tema je bila vezana za utjecajne osobe, uzore, influencere.

Učenici su imali 4 zadatka koja su riješavali u grupama i samostalno.

Tijekom odrastanja i sazrijevanja, u procesu  razvoja i oblikovanja identiteta, uzori su važni.

U kontekstu današnjice, influenceri predstavljaju utjecajne pojedince u virtualnom okruženju.

Share:

Ostale

Povezane objave

Screenshot
IMG_1198 (1)
dfe41b09-6773-4891-9388-403204b00b78
b8f08635-8645-4bd4-834b-976cea9f1431